§ 8 Visit Jyväskylä Regionin mainonta Sanoma Media Finlandin kanavissa

Lataa 

JyväskyläDno-2025-2030

Päätöspäivämäärä

7.5.2025

Päätöksen tekijä

Toimialajohtaja, elinkeino- ja työllisyyspalvelut

Päätöksen peruste

Visit Jyväskylä Region on Keski-Suomen alueen virallinen matkailun alueorganisaatio ja DMO (=Destination management organization), jonka tehtävänä on edistää alueelle suuntautuvaa matkailua ja sitä kautta lisätä alueelle jäävää matkailutuloa. Mainonta Sanoman kanavissa on yksi taktisista, asiaa edistävistä toimista.

Jyväskylän kaupungin hallintosäännön 67 §:n mukaan hankinnoista, joiden ennakoitu arvo alittaa kansallisen kynnysarvon, mutta on kuitenkin arvoltaan vähintään 20 000 euroa, päättää kaupunginhallituksen hyväksymien hankintalinjausten mukaisesti tehtäväalueellaan palvelujohtaja.

Kuvaus

Asian valmistelija Sini Tirronen, sini.tirronen@jyvaskyla.fi ja Tiia Masalin, tiia.masalin@jyvaskyla.fi

Hankinnan kohde ja arvo

Hankinnan kohteena on Sanoma Media Finlandin tarjoamat mediatilat, joita Visit Jyväskylä Region hyödyntää valtakunnallisen kotimaan kesäkampanjansa 2025 mainonnassa:

  • Sääyhteistyö Suomipop-radiokanavalla kesäkuun ensimmäiset kaksi viikkoa 2025
  • Somenosto-digimainosmuoto Sanoman digikanavissa kesällä 2025
  • Remarketing-uudelleenmarkkinointia digitaalisesti Sanoman kanavissa kesällä 2025

Mediatilojen kokonaisarvo on 23 750 € + alv. Optiona videomainosmuokkaukset 300 € + alv.

Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo alittaa julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain (1397/2016) kansallisen kynnysarvon. Hankintaan sovelletaan Jyväskylän kaupungin hankintojen linjauksia. Hankinnan arvonlisäveroton kokonaisarvo on enintään 24 050 €.

Hankintamenettely

Kyseessä on suorahankinta mediatilasta.

Päätös

Visit Jyväskylä Region tilaa mediatilat Sanoma Media Finlandilta alueen kotimaan matkailun edistämistarkoituksessa.

Allekirjoitus

Ari Tolonen, toimialajohtaja

Organisaatiotieto

Elinkeino- ja työllisyyspalvelut